Мы в Google+ Гармония: Інформація для учасників інформаційно-освітньої протиалкогольної програми "Сімейна розмова"

Общее·количество·просмотров·страницы

суббота, 16 ноября 2013 г.

Інформація для учасників інформаційно-освітньої протиалкогольної програми "Сімейна розмова"

Шановні колеги!
Щодо реалізації програми "Сімейна розмова" в освітніх закладах Запорізької області алгоритм роботи такий:
1. Учасникам програми зареєструватися за даною формою (дивись форму), якщо ви ще це не встигли зробити. Інформацію про всіх учасників програми ви знайдете в цій віртуальній таблиці

2.   Узгодьте  з методистом району, на яку адресу і кому надсилати результати вхідного анкетування учнів. 

З. В грудні надайте результати вхідного анкетування учнів відповідальному за моніторинг у вашому районі за оновленою формою, ознайомившись із інструкцією до обробки анкет. (Форма "Сlas МісsoftЕхсеl").

4. Відповідальний за моніторинг надає інформацію щодо результатів вхідного анкетування свого району  обласному координатору за адресою gobovalu@gmail.com до 25 грудня. (Форма "Обробка район").

4. Надайте графік проведення занять з учнями і батьківських інтервенцій за формою (дивись форму). Інформацію про графік проведення занять іншими учасниками програми ви можете знайти в цій таблиці

5. Реалізація практичних занять з учнями та їх батьками.

Бажаю всім успіху.

Інструкція до обробки анкет моніторингу «Сімейна розмова».

1.  Передивитися анкети, відібрати некоректно заповнені та не обробляти їх: якщо на окремі питання відповіді відсутні - такі анкети не обробляються.
2.          Розкласти анкети на 2 частини: «хлопчики» - окремо, «дівчатка» -окремо.
3.          Присвоїти кожній анкеті порядковий номер. Окремо нумерувати анкети дівчаток і хлопчиків.
4.          Файл СlasМісгоsoftЕхсеl складається з трьох листів ЛистОІ «Дівчатка», Лист02 «Хлопці», ЛистОЗ «Загальні підрахунки».
5.          Заповнити на ЛистОІ, графи «ОБЛАСТЬ», «РАЙОН», «МІСТО», «НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД», «КЛАС», «КІЛЬКІСТЬ ОСІБ»; на Лист02 заповнити тільки графу «КІЛЬКІСТЬ ОСІБ» - кількість дівчат і хлопців, які взяли участь у анкетуванні.
6.          У всіх таблицях строки з порядковими номерами та стовпці з запитаннями закріплені. На ЛистОІ та Лист02 заповнення починати з комірки D8.
7.          Заповнити на ЛистОІ «ДІВЧАТКА» комірки(білого кольору) для введення анкетних даних навпроти кожного запитання(1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5):
відповідь «ТАК» ставити - «1»,
відповідь «НІ» - ставити «2»,
відповідь «ВАЖКО ВІДПОВІСТИ» - ставити «0».
У запитаннях 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,.3.5 вибір учня позначте цифрою «1».
8.          8.    Заповнити на Лист02 «ХЛОПЦІ» комірки(білого кольору) для введення анкетних даних навпроти кожного запитання(1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5):
відповідь «ТАК» - ставити «1»,
відповідь «Ні" - ставити «2»,
відповідь «ВАЖКО ВІДПОВІСТИ» - ставити «0».
У запитаннях 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,.3.5 вибір учня позначте цифрою «1».
9.     На ЛистОІ та Лист02 не ставити ніяких позначок (*; - та ін.) у стовпчиках, які залишаться незаповненими.
10.Підрахунки у всіх таблицях здійснюються автоматично - після введення усіх даних у графах, позначених сірим кольором, відобразяться підраховані «сирі» дані та процентний розподіл.
11. Перевірте правильність заповнення таблиць. Сума «сирих» балів по кожному питанню повинна відповідати кількості опитаних учнів. Приклад неправильно заповненої таблиці.

12.На ЛистОЗ «Загальні підрахунки»не потрібно нічого заповнювати - підрахунки за весь клас виконуються автоматично.
13.Зберегти файл Сlas МісsoftЕхсеl для кожного класу окремо та надіслати на електронну адресу відповідального за моніторинг в вашому районі з поміткою «Сімейна розмова».


Комментариев нет:

Отправить комментарий